Η διοίκηση της Agrohealth. αντιλαμβάνεται την ποιότητα σαν ένα σύστημα διεργασιών που έχει σαν αποτέλεσμα
- την ικανοποίηση των απαιτήσεων του πελάτη
- την έγκαιρη αντιμετώπιση βλαβών και δυσλειτουργιών
- την μείωση των παραπόνων των πελατών
- την συνεχή βελτίωση των υπηρεσιών που παρέχει
Εφαρμογή του ISO
Για την εφαρμογή της πολιτικής ποιότητας η Διοίκηση της εταιρίας δεσμεύεται να εξασφαλίζει διαρκώς:
- Την καθιέρωση στόχων ποιότητας
- Την παρακολούθηση και βελτίωση του ΣΔΠ μέσο των ανασκοπήσεων της ανώτατης Διοίκησης.
- Την ύπαρξη Σχεδίων Ποιότητας, εφόσον κάτι τέτοιο ζητηθεί από τον πελάτη, για κάθε προϊόν ή υπηρεσία που σχεδιάζεται, παράγεται και διατίθεται από την εταιρία (quality plan).
- Την ύπαρξη των απαραίτητων τεχνικών εγκαταστάσεων και του εξοπλισμού σε όλα τα επίπεδα της εταιρίας.
- Τη συμμόρφωση των υπηρεσιών που προσφέρει ως προς την ποιότητα, την ισχύουσα νομοθεσία (Ελληνική, Διεθνής), τις οδηγίες των προμηθευτών και τις απαιτήσεις των πελατών.
- Ένα αποδοτικό Εργασιακό Περιβάλλον στελεχωμένο από προσωπικό υψηλής στάθμης.